neděle 13. července 2008

1,5x Praha - Brno, prosím!

V poslední době se mi už několikrát přihodilo, že jsem byl autobuse nucen sedět vedle zavalitého člověka. Mám tedy např. vyzkoušeno, že na pohlaví nezáleží. Ať už je to vypasený muž nebo zavalitě tučná paní, důsledky pro mě jsou vždy stejné - jsem ve svém sedadle smáčklý jak sardinka.
Chápu, že je to problém cestovat s takovým tělem. Zarezervovat si dvě sedadla by bylo asi u leckterých z nich vícenež na místě, ale to by si nejdřív museli přiznat, že s nimi není něco v pořádku. Mám pocit, že si naopak myslí, že vše je v tom nejlepším pořádku - roztáhnou si pěkně nohy na 1,5 sedadla, aby všechno dobře větralo a ještě se na vás mile usmějí.
Jak bohatneme, myslím, že takových případů lidí, kteří ať už se k svému panděru dostali zaviněně nebo nezaviněně, bude přibývat.
Na závěr bych chtěl popřát sobě i Vám, abysme nikdy nemuseli využít služeb vyobrazeného cestovního prostředku.

Žádné komentáře:

Okomentovat