pátek 11. prosince 2015

Donos pod nos

Zkratky DHL, PPL, DPD a další vídám na dodávkách denně. To, že je jich na silnicích čím dál víc, si můžete jednoduše odvodit, pokud se proklikáte těmi 3 odkazy, které jsem umístil ke zkratkám. Je to tak, dodávek je víc, logistické společnosti rostou, všechno je tak utěšeně krásné… hezky to popisuje poslední odkaz, který uvádím - Pomáháme e-shopům vítězit.
Ptám se: Je nutné pomáhat e-shopům zvítězit? Vždyť to jde jako po másle samo. Člověk jako nejlínější tvor na světě se zase posunul o krok dál. Už nemusíme udělat ani krok ani kvůli nakupování, všechno nám přijede až pod čumák. Další instantní řešení, vedle jednorázového fastfoodového nádobí, vedle univerzálního polykače času s dotykovým displayem, vedle vozidla, které přemísťuje kamkoli chceme, a vedle dalších, je na světě! Volejme sláva a x dní se radujme!
Myslí ale někdo na to, že:
se tím zase zvyšuje počet naježděných km, množství propálené nafty a špinavost ovzduší?
už nemusíme potkat ani živáčka k tomu, abychom mohli nerušeně cokoli konzumovat osamotě?
máme zase o důvod míň k pohybu, který potřebujeme, abychom úplně nezdegenerovali?
už teď se některé věci seženou jenom na internetu?

P.S. tak přeci jen si ještě neodpustím jeden úplně poslední odkaz

Žádné komentáře:

Okomentovat